Buncuś Buncuś
476
BLOG

Kaczyński jestem. Genialne i na czasie...

Buncuś Buncuś Polityka Obserwuj notkę 12

Kabaret Starszych Panów. W końcu dorosłem do tego, aby osobiście zaprezentować kabaret, który w dzieciństwie pasjami lubiłem oglądać. Dziś prawdziwych kabaretów już nie ma. I nie będzie.

Kabaret, który pamiętam ze swego dzieciństwa. Dziś (pomijając polityczną jego stronę), nie ma nic, co mogłoby się intelektualnie do niego zbliżać. Nie zanosi się, aby nawet mogło powstać. A szkoda. Bo ten Kabaret wypromował całą plejadę gwiazd.

Początki Kabaretu Jeremiego Przybory j Jerzego Wasowskiego datują się na październik 1958 r. Pierwsze programy nie były rejestrowane, ale odtworzono je w latach 1978-80, już w innej obsadzie.

 Kaczyński jestem. Genialne!

Tekst, który za chwilę Państwo odtworzycie jest oryginalny i powstał w czasie, gdy jak myślę, Jacek i Placek jeszcze nie myśleli zbyt poważnie o karierze, która stała się ich udziałem.

 

 

W  komentarzach mówiono o tym skeczu, że to jest mistrzostwo świata. No, ale skoro dzisiaj słowa skeczu potwierdzaj się w praktyce, kwestionować tego się nie da.

Kabaret i polityka idą w parze. Totalna opozycja robi z polityki kabaret.

Artyści zawsze wyprzedzali swoją epokę.

 

Buncuś
O mnie Buncuś

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka